Blogger'da Site Hiti Artırmak Alexada Sıra Yükseltme Yöntemleri

Yazar: Seyda Bozkurt Tarih: 00:46 Kategori: , , , Yorum: Yorum Yap
Site Hiti Artırmak Alexada Sıra Yükseltme Yöntemleri
(Bu makale sadece blogger için değil tüm siteler için geçerlidir)


Merhaba Arkadaşlar sizlere bu yazımda blogger daki sitenin hitini nasıl artıra biliriz onları anlatacağım arkadaşlar ilk önce blogger ne demek onu anlatayım blogger google'ın bizlere sunduğu ücretsiz web sitesidir bunun sunucusuna ulaşma gibi bir imkanımız yok fakat tasarım konusunda son derece iyi tasarımlar görüyoruz ben yaklaşık 3 senedir blogger kullanıyorum ve bir çok alanda sağlam bloglar oluşturdum neyse konumuza gelelim

sitenizin hiti artırmak için sosyal medya ile iç içe olmanız lazım gerekirse tüm yazılarınızı sosyal medyada paylaşacaksınız forumlarda sitenizin tanıtımlarını yapacaksınız eğer imkanınız varsa seo çalışması da yaptıracaksınız ve yavaş yavaş Google'da ilk sayfaya çıkacaksınız çoğu kelimelerde ve göreceksiniz ki sitenizin hiti artmış ve Alexada otomatik olarak yükselirsiniz elinizden geldiği kadar özgün makale yazın mesela benim yaptığım gibi sakın demeyin ki ben makale yazamam dikkat ederseniz bende düzgün makale yazamıyorum ama karşıdaki kişiye aktara bileceğimi düşünüyorum..
Bu makalemde anlatacağım bu kadar sorularınız veya tavsiyeleriniz olursa yorum olarak atıp bizimle paylaşa bilirsiniz iyi günler iyi çalışmalar :)
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar: